• BIST 110.932
  • Altın 174,776
  • Dolar 4,0605
  • Euro 4,9845
  • İstanbul 20 °C
  • Ankara 20 °C
  • Yozgat 17 °C
  • İzmir 22 °C
  • Adana 21 °C
  • Bursa 24 °C

Ülkücü Düşmanı Akit'in Patronu PKK Gazetesi Basıyor

Ülkücü Düşmanı Akit'in Patronu PKK Gazetesi Basıyor
İnternetten yayın yapan Habervaktim sitesi, önceki gün Özgür Gündem'i ve Taraf gazetesini Akit'in patronu Mustafa Karahasanoğlu'nun Akit'in matbaasında bastığını yazdı.

Habervaktim sitesi, Özgür Gündem, Taraf ve Birgün ile CHP'ye yakın gazete Yurt’un AKİT’in patronu Mustafa Karahasanoğlu’nun sahibi olduğu matbaada basıldığını ortaya koyan belgeleri yayınladı. 

 

Sitede konuyla ilgili olarak, "Özgür Gündem, Akit'in matbaasında basılıyor; Ankara Pursaklar'da bulunan Akit matbaasında basılıyor. Bunun en basit kanıtı Özgür Gündem ile Akit'in künyeleri. Her ikisinde de baskı yeri aynı adres ve bu adresteki matbaa Akit'in patronu Mustafa Karahasanoğlu'na ait. Son derece üzücü fakat bir gerçek ki, bu şu anlama geliyor: Akit, bu hizmetinin karşılığı olarak Özgür Gündem yani PKK'dan para alıyor." denildi. 

 

Habervaktim'de Akit'in sahibi Karahasanoğlu aleyhine yayınlara bugün de devam edildi. 

 

Akit gazetesinin konuyla ilgili olarak Mustafa Karahasanoğlu'nun kardeşi Ali Karahasanoğlu'nun köşesinden yaptığı, "O gazeteleri biz değil, kiracımız basıyor." savunmasını "cılız bir açıklama olarak değerlendiren Habervaktim şunları yazdı:

 

"Açıklamada Karahasanoğlu, önceleri ve iki gündür kendilerini arayan okuyucularına yaptığı “bizim matbaamız yok, iftira atılıyor” şeklindeki açıklamayı unutup, o matbaanın kendilerine ait olduğunu ve orada PKK gazetesi ile paralel tetikçisi Taraf’ın basıldığını kabul ettikten sonra, “Ama biz değil, matbaamızı kiraya verdiğimiz Arslan Güneydoğu Matbaacılık A.Ş. basıyor” diye kendilerini savundu.

 

Aslında Akit, o matbaanın kendilerine ait olmadığını ileri sürüp, dolayısıyla sözkonusu gazeteleri bastıkları iddiasının tümden iftira olduğunu iddia edecekti.

 

Habervaktim’in elinde o matbaanın Mustafa Karahasanoğlu’na ait olduğunu gösteren belgeler olduğunu ortaya koyması üzerine Akit, 48 saat düşündükten sonra çareyi “biz o matbaayı 5 yıllığına Arslan Güneydoğu Matbaacılık A.Ş.’ye kiralamıştık, bu gazeteleri biz değil kiracımız basıyor” demekte buldu!" 
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren ve imla kuralları ile
    yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ülkücü Medya | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.