MHP Lideri Devlet Bahçeli sosyal medya hesabı üzerinden Erzurumspor'un başarısının Türk futbolu için önemine dikkat çekti.
Bahçeli mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Erzurumspor Futbol Kulübünün beş yıl aradan sonra yeniden Süper Lig’e yükselme başarısını göstermesinden dolayı başta yönetim, teknik ekip ve futbolcular olmak üzere tüm emeği geçenleri tebrik ediyor; yeni sezonda Erzurumspor Futbol Kulübüne Süper Lig’de başarılar diliyorum."